ພື້ນທີ່ຂອງສະມາຊິກ

Ministry of Justice Lao PDR
ກະຊວງຍຸຕິທຳ
ເຜີຍແຜ່ວຽກງານຄຸ້ມຄອງຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການໃຫ້ ກົມກົດໝາຍ ກະຊວງປ້ອງກັນປະເທດ
ການພົບປະ ແລະ ປຶກສາຫາລືວຽກງານຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການທີ່ ແຂວງເຊກອງ
ການພົບປະ ແລະ ປຶກສາຫາລືວຽກງານຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການທີ່ ແຂວງບໍ່ແກ້ວ
ຝຶກອົບຮົມ ຜູ່ປະສານງານວຽກງານຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ສຳລັບ ພາກກາງ
ຝຶກອົບຮົມ ຜູ່ປະສານງານວຽກງານຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ສຳລັບ ພາກໃຕ້
ເຜີຍແຜ່ວຽກງານຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ທີ່ກະຊວງຊັບພະຍາກອນທຳມະຊາດ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ
ເຜີຍແຜ່ແອັບກົດໝາຍລາວ ແລະ ເວັບໄຊຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ທີ່ ສະຖາບັນຍຸຕິທຳແຫ່ງຊາດ
ເຜີຍແຜ່ແອັບກົດໝາຍລາວ ແລະ ເວັບໄຊຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ຢູ່ ຄະນະນິຕິສາດ ແລະ ລັດຖະສາດ
ເຜີຍແຜ່ແອັບກົດໝາຍລາວ ແລະ ເວັບໄຊຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ທີ່ ມະຫາວິທະຍາໄລແຫ່ງຊາດ
ເຜີຍແຜ່ແອັບກົດໝາຍລາວ ແລະ ເວັບໄຊຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ທີ່ ວິທະຍາຄານຕຳຫຼວດປະຊາຊົນ
ເຜີຍແຜ່ແອັບກົດໝາຍລາວ ແລະ ເວັບໄຊຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ທີ່ ວິທະຍາຄານສັນຕິບານປະຊາຊົນ
Bootstrap Slider

 

ສົ່ງ ຄໍາຄິດເຫັນ ຕໍ່ຮ່າງນິຕິກໍາ:

ຮ່າງ ກົດໝາຍວ່າດ້ວຍ ຍານພາຫະນະທາງບົກ

ສ່ວນທີ່ໝາຍດ້ວຍ * ຈໍາເປັນຕ້ອງມີຂໍ້ມູນ

(<=5MB)

 

ລາຍການ ຜູ້ທີ່ໄດ້ສົ່ງ ຄໍາຄິດເຫັນ

ສະແດງ 1-1 ຂອງ 1 ຜົນທີ່ໄດ້ຮັບ.
ຊື່ຄໍາເຫັນເລືອກ ຟາຍ
ທ. ສົມພູ ພອນວິໄລສັກ
18-09-2020 15:29:30
ມາດຕາ 20: ການນຳເຂົ້າຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກເພື່ອມາປະກອບລົດເປັນຄັນ. ກ່ອນການນຳເຂົ້າຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະ ເພື່ອມາປະກອບລົດເປັນຄັນ ຕ້ອງໄດ້ຜ່ານການກວດກາ ແລະ ຢັ້ງ ຢືນຄຸນນະພາບ ຈາກຂະແໜງການຄຸ້ມຄອງທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກທີ່ອະນຸຍາດໃຫ້ນຳເຂົ້າມາປະກອບລົດເປັນຄັນ ມີ ສາມ ຮູບແບບດັ່ງນີ້: ເນື້ອໃນຂໍ້ 1, 2 ແລະ ຂໍ້ 3 ແມ່ນເຫັນດີ. ມາດຕາ 21: ການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກ. ການນຳເຂົ້າ ແລະ ຜະລິດ ຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກ ເພື່ອມາປະກອບລົດເປັນຄັນ ຢູ່ພາຍໃນປະເທດຕ້ອງປະຕິບັດຕາມເງື່ອນໄຂ ດັ່ງນີ້: ເນື້ອໃນ ຂໍ້ 1, 2 ແມ່ນເຫັນດີ, ສ່ວນຂໍ້ 3 ຂໍປະກອບຄຳເຫັນດັ່ງນີ້: 3. ຊິ້ນສ່ວນທີ່ນຳເຂົ້າຈາກຕ່າງປະເທດຕ້ອງມີໃບຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກປະເທດຕົ້ນທາງ ແລະ ໄດ້ຮັບການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກຂະແໜງການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ມາດຕາ 22: ການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບອາໄຫຼ່ປ່ຽນຖ່າຍຍານພາຫະນະທາງບົກ ອາໄຫຼ່ທີ່ຜະລິດຢູ່ພາຍໃນ ຫຼື ນຳເຂົ້າ ມາຈຳໜ່າຍຢູ່ ສປປ ລາວ ຕ້ອງໄດ້ມີການກວດກາມາດຕະຖານ ແລະ ຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກຂະແໜງການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ຕ້ອງປະຕິບັດ ດັ່ງນີ້: ເນື້ອໃນຂໍ້ 1, 2 ແມ່ນເຫັນດີ, ສ່ວນຂໍ້ 3 ແລະ ຂໍ້ 4 ຂໍປະກອບດັ່ງນີ້: 3. ອາໄຫຼ່ທີ່ນຳເຂົ້າຈາກຕ່າງປະເທດ, ໃນກໍລະນີທີ່ບໍ່ມີການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກໂຮງງານຜະລິດ ຫຼື ບໍ່ມີສົນທິສັນຍາ ແລະ ສັນຍາ ຮັບຮູ້ເຊີ່ງກັນ ແລະ ກັນ ກ່ຽວກັບມາດຕະຖານເຕັກນິກ ແລະ ຄຸນນະພາບ ຕ້ອງໄດ້ຜ່ານການກວດກາ ແລະ ຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກຂະແໜງການກ່ຽວຂ້ອງ; 4. ອາໄຫຼ່ເກົ່າ ຫຼື ອາໄຫຼ່ນຳໃຊ້ແລ້ວ ທີ່ຈະນຳເຂົ້າຕ້ອງໄດ້ຂໍອະນຸຍາດນຳເຂົ້າ, ຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບ ແລະ ມາດຕະຖານເຕັກນິກ ຈາກພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ນອກຈາກນີ້, ຖ້າຫາກມີຄວາມຈຳເປັນນຳເຂົ້າ ຕົວຖັງ ແລະ ຄານຊີ ເພື່ອມາປ່ຽນຖ່າຍໃສ່ລົດທີ່ເປ່ເພເສຍຫາຍ ຕ້ອງໄດ້ຜ່ານການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບ ແລະ ມາດຕະຖານເຕັກນິກຈາກ ພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ມາດຕາ 23 ຫຼັກການທົດສອບຍານພາຫະນະທາງບົກ ຍານພາຫະນະທາງບົກທີ່ຜະລິດ ແລະ ປະກອບ ຢູ່ ສປປ ລາວ, ກ່ອນການນຳໃຊ້ຕ້ອງໄດ້ຜ່ານການທົດສອບ ແລະ ຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບ, ມາດຕະຖານເຕັກນິກ, ຄວາມປອດໄພ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ ຂອງຍານພາຫະນະທາງບົກຈາກຂະແໜງການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໂດຍສອດຄ່ອງກັບມາດຕະຖານແຫ່ງຊາດ, ພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ. ສ່ວນເນື້ອໃນທີ່ເຫຼືອ ແມ່ນເຫັນດີເປັນເອກະພາບ. ມາດຕາ 25 ການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກຂອງຊິ້ນສ່ວນ ຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກ ທີ່ຜະລິດຢູ່ພາຍໃນປະເທດ ຫຼື ນຳເຂົ້າ ເພື່ອມາປະກອບລົດ ໃຫ້ທົດສອບມາດ ຕະຖານເຕັກນິກ ແລະ ຄຸນນະພາບຈາກພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໂດຍມີລາຍລະອຽດລຸ່ມນີ້: ສ່ວນເນື້ອໃນຂໍ້ 1, 2 ແລະ 3 ແມ່ນເຫັນດີ. ມາດຕາ 27 ສະເໜີປ່ຽນຊື່ມາດຕາ ເປັນ (ໃບຢັ້ງຢືນ ຜົນການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກ) ກ່ອນອອກໃບຢັ້ງຢືນການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກ ລົດເປັນຄັນ ແລະ ຊິ້ນສ່ວນ ຕ້ອງປະຕິບັດດັ່ງນີ້: ເນື້ອໃນຂໍ້ 1 ແລະ 2 ແມ່ນເຫັນດີ ຖ້າປະຕິບັດຖືກຕ້ອງຕາມມາດຕະຖານ ທີ່ກຳນົດຈາກພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງຈະ ອອກໃບຢັ້ງຢືນຜົນການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກ ລົດເປັນຄັນ ແລະ ຊີ້ນສ່ວນ ພ້ອມທັງຮັບຮອງໃບຢັ້ງຢືນຜົນການທົດສອບຈາກປະເທດທີ່ຜະລິດ ຕາມສົນທິສັນຍາ ແລະ ສັນຍາ ທີ່ສາທາລະນະລັດ ປະຊາທິປະໄຕ ປະຊາຊົນລາວເປັນພາຄີ ມາດຕາ 29 ເອກະສານປະກອບການຂື້ນທະບຽນລົດ ຕື່ມເນື້ອໃນອີກໜື່ງຂໍ້ ເປັນຂໍ້ 7 ຂໍປະກອບເນື້ອໃນດັ່ງນີ້: 7. ໃບຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບ ຈາກກະຊວງວິທະຍາສາດ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີ. ມາດຕາ 90 ສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ ຂອງກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ມີສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ ຕາມຂອບເຂດຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຕົນດັ່ງນີ້: ຂໍ້ 1 ຫາ ຂໍ້ 5 ເຫັນດີ. ຂໍ້ 6. ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ຢັ້ງຢືນ ຜົນການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກ ຂອງຍານພາຫະນະທາງບົກ, ຊິ້ນສ່ວນ, ວັດສະດຸອຸປະກອນທີ່ຜະລິດ ແລະ ປະກອບ ຢູ່ສາທາລະນະລັດ ປະຊາທິປະໄຕ ປະຊາຊົນລາວ. ຂໍ້ 7 ຫາ 12 ແມ່ນເຫັນດີ. ດັ່ງນັ້ນ, ຈຶ່ງຮຽນສະເໜີມາຍັງທ່ານຫົວໜ້າກົມພິຈາລະນາ ເພື່ອສົ່ງເນື້ອໃນຄວາມຄິດເຫັນຂ້າງເທິງນັ້ນ ໄປລົງຈົດໝາຍເຫດທາງລັດຖະການ ໂດຍມອບໃຫ້ພະແນກ ຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາ ເປັນຜູ້ປະຕິບັດ ເພື່ອໃຫ້ພາກສ່ວນກ່ຽວຂ້ອງ ຂອງກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ນໍາໄປພິຈາລະນາໃສ່ເນື້ອໃນຂອງຮ່າງກົດໝາຍດັ່ງກ່າວ ໃຫ້ສອດຄ່ອງຕາມພາລະບົດບາດຂອງຂະແໜງການກ່ຽວຂ້ອງ. ຫົວໜ້າກົມ ມາດຕະຖານ ແລະ ວັດແທກ ພະແນກຄົ້ນຄວ້າ ແລະ ພັດທະນາ ເພື່ອກວດກາເບິ່ງຄວາມໝາຍການປະກອບຕາມສີ ທີ່ໃສ່ໄວ້ ມາດຕາ 20: ການນຳເຂົ້າຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກເພື່ອມາປະກອບລົດເປັນຄັນ. ກ່ອນການນຳເຂົ້າຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະ ເພື່ອມາປະກອບລົດເປັນຄັນ ຕ້ອງໄດ້ຜ່ານການກວດກາ ແລະ ຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບ ຈາກຂະແໜງການຄຸ້ມຄອງທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກທີ່ອະນຸຍາດໃຫ້ນຳເຂົ້າມາປະກອບລົດເປັນຄັນ ມີ ສາມ ຮູບແບບດັ່ງນີ້: ເນື້ອໃນຂໍ້ 1, 2 ແລະ ຂໍ້ 3 ແມ່ນເຫັນດີ. ມາດຕາ 21: ການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກ. ການນຳເຂົ້າ ແລະ ຜະລິດ ຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກ ເພື່ອມາປະກອບລົດເປັນຄັນ ຢູ່ພາຍໃນປະເທດຕ້ອງປະຕິບັດຕາມເງື່ອນໄຂ ດັ່ງນີ້: ເນື້ອໃນ ຂໍ້ 1, 2 ແມ່ນເຫັນດີ, ສ່ວນຂໍ້ 3 ຂໍປະກອບຄຳເຫັນດັ່ງນີ້: 3. ຊິ້ນສ່ວນທີ່ນຳເຂົ້າຈາກຕ່າງປະເທດຕ້ອງມີໃບຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກປະເທດຕົ້ນທາງ ແລະ ໄດ້ຮັບການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກຂະແໜງການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ມາດຕາ 22: ການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບອາໄຫຼ່ປ່ຽນຖ່າຍຍານພາຫະນະທາງບົກ ອາໄຫຼ່ທີ່ຜະລິດຢູ່ພາຍໃນ ຫຼື ນຳເຂົ້າ ມາຈຳໜ່າຍຢູ່ ສປປ ລາວ ຕ້ອງໄດ້ມີການກວດກາມາດຕະຖານ ແລະ ຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກຂະແໜງການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ຕ້ອງປະຕິບັດ ດັ່ງນີ້: ເນື້ອໃນຂໍ້ 1, 2 ແມ່ນເຫັນດີ, ສ່ວນຂໍ້ 3 ແລະ ຂໍ້ 4 ຂໍປະກອບດັ່ງນີ້: 5. ອາໄຫຼ່ທີ່ນຳເຂົ້າຈາກຕ່າງປະເທດ, ໃນກໍລະນີທີ່ບໍ່ມີການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກໂຮງງານຜະລິດ ຫຼື ບໍ່ມີສົນທິ ສັນຍາ ແລະ ສັນຍາ ຮັບຮູ້ເຊີ່ງກັນ ແລະ ກັນ ກ່ຽວກັບມາດຕະຖານເຕັກນິກ ແລະ ຄຸນນະພາບ ຕ້ອງໄດ້ຜ່ານການກວດກາ ແລະ ຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບຈາກຂະແໜງການກ່ຽວຂ້ອງ; 6. ອາໄຫຼ່ເກົ່າ ຫຼື ອາໄຫຼ່ນຳໃຊ້ແລ້ວ ທີ່ຈະນຳເຂົ້າຕ້ອງໄດ້ຂໍອະນຸຍາດນຳເຂົ້າ, ຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບ ແລະ ມາດຕະ ຖານເຕັກນິກ ຈາກພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ນອກຈາກນີ້, ຖ້າຫາກມີຄວາມຈຳເປັນນຳເຂົ້າ ຕົວຖັງ ແລະ ຄານຊີ ເພື່ອມາປ່ຽນຖ່າຍໃສ່ລົດທີ່ເປ່ເພເສຍຫາຍ ຕ້ອງໄດ້ຜ່ານການຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບ ແລະ ມາດຕະຖານເຕັກນິກຈາກ ພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ. ມາດຕາ 23 ຫຼັກການທົດສອບຍານພາຫະນະທາງບົກ ຍານພາຫະນະທາງບົກທີ່ຜະລິດ ແລະ ປະກອບ ຢູ່ ສປປ ລາວ, ກ່ອນການນຳໃຊ້ຕ້ອງໄດ້ຜ່ານການທົດສອບ ແລະ ຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບ, ມາດຕະຖານເຕັກນິກ, ຄວາມປອດໄພ ແລະ ສິ່ງແວດລ້ອມ ຂອງຍານພາຫະນະທາງບົກຈາກຂະແໜງການທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໂດຍສອດຄ່ອງກັບມາດຕະຖານ ແຫ່ງຊາດ, ພາກພື້ນ ແລະ ສາກົນ. ສ່ວນເນື້ອໃນທີ່ເຫຼືອ ແມ່ນເຫັນດີເປັນເອກະພາບ. ມາດຕາ 25 ການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກຂອງຊິ້ນສ່ວນ ຊິ້ນສ່ວນຍານພາຫະນະທາງບົກ ທີ່ຜະລິດຢູ່ພາຍໃນປະເທດ ຫຼື ນຳເຂົ້າ ເພື່ອມາປະກອບລົດ ໃຫ້ທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກ, ຄຸນນະພາບຈາກພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ໂດຍມີລາຍລະອຽດລຸ່ມນີ້: ສ່ວນເນື້ອໃນຂໍ້ 1, 2 ແລະ 3 ແມ່ນເຫັນດີ. ມາດຕາ 27 ສະເໜີປ່ຽນເນື້ອໃນ ເປັນ (ໃບຢັ້ງຢືນ ຜົນການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກ) ກ່ອນອອກໃບຢັ້ງຢືນການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກ ລົດເປັນຄັນ ແລະ ຊິ້ນສ່ວນ ຕ້ອງປະຕິບັດດັ່ງນີ້: ເນື້ອໃນຂໍ້ 1 ແລະ 2 ແມ່ນເຫັນດີ ຖ້າປະຕິບັດຖຶກຕ້ອງຕາມມາດຕະຖານ ທີ່ກຳນົດຈາກພາກສ່ວນທີ່ກ່ຽວຂ້ອງ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງຈະອອກໃບຢັ້ງຢືນຜົນການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກ ລົດເປັນຄັນ ແລະ ຊີ້ນສ່ວນ ພ້ອມທັງຮັບຮອງໃບຢັ້ງຢືນຜົນການທົດສອບຈາກປະເທດທີ່ຜະລິດ ຕາມສົນທິສັນຍາ ແລະ ສັນຍາ ທີ່ສາທາລະນະລັດ ປະຊາທິປະໄຕ ປະຊາຊົນລາວເປັນພາຄີ. ມາດຕາ 29 ເອກະສານປະກອບການຂື້ນທະບຽນລົດ ຕື່ມເນື້ອໃນອີກໜື່ງຂໍ້ ເປັນຂໍ້ 7 ຂໍປະກອບເນື້ອໃນດັ່ງນີ້: 7. ໃບຢັ້ງຢືນຄຸນນະພາບ ຈາກກະຊວງວິທະຍາສາດ ແລະ ເຕັກໂນໂລຊີ. ມາດຕາ 90 ສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ ຂອງກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ກະຊວງໂຍທາທິການ ແລະ ຂົນສົ່ງ ມີສິດ ແລະ ໜ້າທີ່ ຕາມຂອບເຂດຄວາມຮັບຜິດຊອບຂອງຕົນດັ່ງນີ້: ຂໍ້ 1 ຫາ ຂໍ້ 5 ເຫັນດີ. ຂໍ້ 6. ຄຸ້ມຄອງ ແລະ ຢັ້ງຢືນ ຜົນການທົດສອບມາດຕະຖານເຕັກນິກ ຂອງຍານພາຫະນະທາງບົກ, ຊິ້ນສ່ວນ, ວັດສະດຸອຸປະກອນທີ່ຜະລິດ ແລະ ປະກອບ ຢູ່ສາທາລະນະລັດ ປະຊາທິປະໄຕ ປະຊາຊົນລາວ. ຂໍ້ 7 ຫາ 12 ແມ່ນເຫັນດີ.